Kodeks blogerów

Zakładając bloga zdawałam sobie sprawę z tego, że to ostatnio dość popularna forma publikacji w sieci różnych treści, ale nie sądziłam, że rozpoczęły się już próby wykorzystania blogów w nieetyczny sposób. No cóż jestem początkującym blogerem i moja świadomość interakcji wewnątrz blogosfery oraz blogosfery ze światem marketingu jest jeszcze znikoma. Na szczęście natknęłam się w sieci na blog Dominika Kozy i zostałam uświadomiona. Szerzej o problemie reklamy na blogach można doczytać na WebFan lub w blogu Rafała Nowaka.

Wprawdzie mój blog jest jeszcze w powijakach i nie spodziewam się w tej chwili najazdu podstępnych marketingowców pragnących wciągnąć mnie w jakieś szemrane interesy, ale skoro ja żyłam w nieświadomości to pewnie dotyczy to wielu innych blogerów, szczególnie tych początkujących. Dlatego myślę, że warto rozgłaszać wszem i wobec, że grupa ludzi znająca dość dobrze problem podjęła się stworzenia Kodeksu Blogerów. Zawsze to lepiej poznać tego typu problemy w teorii niż nadziać się na nie w praktyce i w zupełnej nieświadomości zagrożenia.

5 komentarzy do wpisu „Kodeks blogerów”

  1. Witam!

    cieszę się, że napisałaś o naszym kodeksie – strona się rozwija i dzisiaj udostępniliśmy wklejki dla popierających inicjatywę. Kody można pobrać stąd – http://kodeksblogerow.pl/do-pobrania/ niedługo będzie też generator wklejek – tak, żeby można było dostosować ich wielkość do bloga – jeśli te, które zaproponowaliśmy nie pasują. Jeśli umieścisz jedną z naszych wklejek daj znak sygnał – umieszczę link do Twojego bloga w dziale „Wsparli kodeks”.

  2. Słuszna inicjatywa. Layout tego bloga wprawdzie czeka na remont, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby udekorować go gustowną wlepką. Tym bardziej, że sprawa jak najbardziej warta wspierania i propagowania.

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: